راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به FSGS
نوشته شده توسط : rshaole

راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به FSGSراهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به FSGS

بیشتر بیماران مبتلا به فروپاشی نوع شکست FSGS کلیه در هیچ درمان موثر تشخیص داده میشود. یک رژیم غذایی سالم است که معمولا توصیه می شود به کم کردن سرعت سقوط FSGS. برای کسانی که فقط بررسی این شکل از FSGS، امروز ما در اینجا به به چند راهنمایی از رژیم غذایی.

راهنمایی های عمومی را به یک رژیم غذایی سالم:

از آنجا سقوط FSGS معمولا شرکت های با پروتئینوری معمولی، نارسایی شدید کلیوی و فشار خون گاهی اوقات بالا، رژیم غذایی بیماران با الزامات ضروری باید شامل:

● رژیم غذایی کم نمک در: مصرف سدیم اضافی می تواند باعث ایجاد یا تشدید احتباس مایعات و سدیم از بیماران و فشار خون بالا.

● مصرف محدود از چربی و کلسترول: برای رسیدن به این، شما می توانید جایگزین تخم مرغ و یا سفیده تخم مرغ فقط مصرف روغن های سالم مانند زیتون، کانولا، آفتابگردان، و غیره و حد چربی های اشباع استفاده کنید.

● خوردن پروتئین بالا تر: از آنجا که بسیاری از نشت پروتئین از بدن شما، شما باید پروتئین نسبتا بیشتر نسبت به افراد با بیماری های دیگر از کلیه ها به سلامت کلی شما را بخورند. گوشت بدون چربی، ماهی، شیر، و غیره، می تواند یک انتخاب خوب است، اما مقدار باید در وضعیت بیماری شما بستگی دارد.

● محدود پتاسیم و فسفر به ترتیب: این دو ماده به طور کلی محدود، تنها اگر کلیه شما شکست سنگین و یا سطوح بالا نشان می دهد خون خود را از پتاسیم و فسفر است.

راهنمایی های خاص برای شکست رژیم غذایی گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال:

راهنمایی های عمومی طراحی شده برای دیدار "نیازهای اساسی زندگی و حفظ سلامت کلی خود، در حالی که نکات زیر را می توانید کمک به بهبود عملکرد بیماران مبتلا به بیماران کلیوی و یا کاهش علائم خود را.

فلفل قرمز، زغال اخته، پیاز، زغال اخته و برخی میوه ها و سبزیجات دیگر موثر در بهبود عملکرد کلیوی با تنظیم سیستم ایمنی بدن خود و محافظت کلیه خود را عملکرد بافت از آسیب ثابت شده است. برای دریافت یک لیست از مواد غذایی است که می تواند به بهبود عملکرد کلیوی، ارسال asya.yue@mail.ru پست الکترونیکی ما، و بسیار خوشحال به دریافت نامه برنامه خود را.





:: برچسب‌ها: FSGS,راهنمایی رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: